ITS GOOD TO BE WITH PEOPLE YOU KNOW

a tja tjena ;) . vart och övningskört förut idag. gick as bra. tills det kom en annan övningskörare och inte ville svänga ut även fast jag sa det. då blev jag sur och inte ville köra mer. så det gjorde jag inte heller. åkte hem och träffade emma patrik & tomi. men tomi gick hem så vi drog till macken och köpte rb och en glass och åkte till hökan. sen gick jag pch emma till ip och träffade danni och emmelie. sen kom carro också =) så blev en liten tjejstund. as mysigt. och skönt. nu sitter jag och emma hos jonny med älsk, hansen, tomi, victor hansen och micke =) som sitter ute och spelar spel. jag och emma ska väl joina snart. allt från mig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0