TORSDAG MINA VÄNNER

hey folket. vart på donken, biltema och volvo idag med baby och hans farfar. massa saker köpta till bilen. mat från donken också, hahahahaha. kollat på paradise hotel också. final veckan. åh längtar tills imorgon när nästa avsnitt kommer ut. har blivit helt beroende. strax kommer min skruttis hanna och ska hämta lite kläder jag lånat av henne i våras någon gång. har alltså haft dom as länge, haha! 

har pratat lite med en gammal vän ellen, eller ja gammal och gammal, vi umgicks lite för exakt ett år sen! vi ska antagligen ses på söndag innan hon drar iväg till spaninen, snacka lyx!!!! men det ska faktiskt bli skit kul. hihi!

MIN ÄSLKLING PÅ BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0